Representative
Lista mais vendidos representative
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
Are you passionate about costumer support and social media? Then this job is definitely for you:) Come and work to one of the best places to work in Lisbon with a multicultural team from all over the world. What will you be doing as an English Customer Delight Representative? - Support (by chat, email or phone) and help small and medium sized businesses grow. - Support and expand the self serve advertising base for SMB (Server Message Block) clients in the online and digital advertising domain. - Provide sales support for all self service products. - Provide product and tool support to improve clients’ experience. - Identify trends and solve problems facing multiple SMB clients. - Provide product insights and feedback from our customers to our engineering crew. Are you the right person for this challenge? Then you must be: - Fluent in English (C2 Level or Native). - Good computer skills. - Previous experience in customer service or/and customer support. - Excellent communication skills. - Good listening and empathy skills. What do we have to offer? - Competitive salary; - Fixed-term, renewable employment contract; For those of you interested please share your CV and we will get in touch. Best of luck:)
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
Precisas de um ambiente estimulante, com progressão de carreira rápida e de um pouco mais de emoção na tua vida? Queres trabalhar num ambiente internacional com colaboradores de todo o mundo? ???? Procuras crescer rapidamente e ganhar o suficiente para convidar a tua alma gémea a desfrutar de cocktails exóticos nas praias mais belas do mundo? Então vieste ao sítio certo, a Welink abre-te as portas em Lisboa ! ???? O que é a Welink ? Em poucas palavras, ajudamos profissionais de todo o mundo a encontrar clientes, dando-lhe a vantagem que necessitam para se destacarem. Para tal, construímos juntos a sua pegada digital e asseguramos o seu sucesso. E é aí que tu entras, porque para continuar a conquistar o mundo precisamos de nos rodear do melhor! A nossa receita secreta ???? A Welink é uma Startup fundada em 2018. Composta por 26 plataformas distribuídas por 6 países europeus: França, Portugal, Espanha, Itália, Reino Unido e Alemanha. Muito importante também é o facto de sermos 100 Welinkers: 100 pessoas a trabalhar em conjunto para impulsionar as pequenas e médias empresas: agências de comunicação, advogados, contabilistas e profissionais de construção. Sobre os Welinkers ! ???? Normalmente têm antecedentes atípicos, colegas com muito entusiasmo e vontade de crescer, escritórios dinâmicos em espaços co-work escolhidos para que te sintas bem no teu espaço de trabalho… Bem vindo à welink! Torna-te um Inside Sales Representative ???? O teu objetivo é claro: Contactar profissionais para convencê-los a aderirem às nossas plataformas. Prospecção e conversão de profissionais através do CRM Salesforce Gerir o ciclo completo de vendas por telefone até ao closing E acima de tudo… Ultrapassa os teus limites, revela-te e diverte-te! Vais ter a oportunidade de ter sucesso neste desafio, se: Tens experiência experiência de vendas e a personalidade de um verdadeiro hunter És apaixonado por novas tecnologias ???? e tens interesse pelo ambiente de startups És uma pessoa motivada, ambiciosa, perseverante e orientada para resultados Acima de tudo, tens uma determinação sem precedentes, inventividade desenfreada e nunca desistes… Falares Francês e/ou Inglês, pois trabalhará em um ambiente international Se estás disposto a aceitar o desafio, poderás aproveitar ao máximo o seguinte: Um trabalho com propósito, onde terás um papel inestimável no crescimento de uma empresa ambiciosa centrada na ambição e audácia Uma formação completa com a Welink Academy ????: Uma incubadora de formação de 2 semanas intensas para garantir a tua aprendizagem e alcançar performances rapidamente Um salário atraente com bônus ilimitado Possibilidade de evolução rápida num mercado em hiper crescimento Juntar-te a uma equipa cosmopolita sempre positiva para atacar um mercado global ???? Etapas do processo de recrutamento Uma quick call (10min) Uma video chamada, com a Acquisition Manager (30 min) Um Roleplay com um dos Team Leaders (30 min) Se tudo isto fizer sentido para ti, vamos adorar trabalhar contigo!
Ver produto
Porto-Porto (Porto)
Faça parte do processo de expansão de uma empresa diferenciadora e que representa marcas conceituadas na área dos equipamentos de investigação e ciências da vida, assumindo a função de Sales Representative, no Porto. Será responsável por dinamizar uma carteira de clientes existente, bem como potenciar e desenvolver novo negocio, visitando diariamente clientes existentes e potenciais. Devido a tratar-se de uma área bastante técnica, terá um papel muito forte ao nível do acompanhamento ao cliente no que respeita à utilização dos equipamentos, bem como articulará com a equipa técnica as intervenções necessárias à satisfação do cliente. Irá atuar essencialmente na zona do Grande Porto, podendo deslocar-se a outras regiões do país em situações mais pontuais. Para integrar esta Oportunidade necessita de ter formação em Engenharia e experiência de pelo menos três anos na área, ao nível da venda de equipamentos para Laboratórios de Investigação. Será valorizada a formação superior em Biotecnologia, Ciências Biomédicas ou Química. O bom domínio de inglês é necessário, sendo que a capacidade de resiliência, autonomia e de resolução de problemas são características importantes ao bom desempenho da função. Valorizamos ainda a residência na região do Porto ou arredores. Ao integrar este Projeto e no âmbito do plano de projeção do mesmo terá oportunidade de evoluir para uma função de maior responsabilidade. Envie-nos o seu CV, seguindo os passos através do link: https://www.withcompass.pt/oferta/1229/
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
We're Adecco Human Resources, throughout our specialization line in Call Center solutions, we are selecting for our prestigious client: Customer Service Representative (M/F) for the Italian/English Market. Tasks: Customer service call; Give support to the through others means of communication, namely email and chat; Respond to customer inquiries regarding service and service and product related inquiries; Inform the costumer about specific products, services, policies, and procedures No need to make any sales. Requirements: Fluent language skills in Italian- verbal, reading and writing; Advanced level of English - verbal, reading and writing; Excellent communication skills; Customer service – oriented and high focus on customer satisfaction; Strong administration and organization skills; Keen eye for detail to ensure high accuracy; Intermediate PC skills; Immediate availability. Offer: Base salary + language complement + food allowance + productivity bonus; Home Office; Availability to work through rotational schedules and time off; Introduction and continuous training; Relocation package, if applicable; Signing Bonus. Feel free to contact and ask any questions you might have!
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
We're Adecco Human Resources, throughout our specialization line in Call Center solutions, we are selecting for our prestigious client: Customer Service Representative (M/F) for the Dutch/English Market. Tasks: Customer service call; Give support to the through others means of communication, namely email and chat; Respond to customer inquiries regarding service and service and product related inquiries; Inform the costumer about specific products, services, policies, and procedures No need to make any sales. Requirements: Fluent language skills in Dutch- verbal, reading and writing; Advanced level of English - verbal, reading and writing; Excellent communication skills; Customer service – oriented and high focus on customer satisfaction; Strong administration and organization skills; Keen eye for detail to ensure high accuracy; Intermediate PC skills; Immediate availability. Offer: Base salary + language complement + food allowance + productivity bonus; Home Office; Availability to work through rotational schedules and time off; Introduction and continuous training; Relocation package; Signing Bonus. Feel free to contact and ask any questions you might have!
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
We're Adecco Human Resources, throughout our specialization line in Call Center solutions, we are selecting for our prestigious client: Customer Service Representative (M/F) for the German/English Market. Tasks: Customer service call; Give support to the through others means of communication, namely email and chat; Respond to customer inquiries regarding service and service and product related inquiries; Inform the costumer about specific products, services, policies, and procedures. Requirements: Fluent language skills in German- verbal, reading and writing; Advanced level of English - verbal, reading and writing; Excellent communication skills; Customer service – oriented and high focus on customer satisfaction; Strong administration and organization skills; Keen eye for detail to ensure high accuracy; Intermediate PC skills; Immediate availability. Offer: Base salary + language complement + food allowance + productivity bonus; Home Office; Availability to work through rotational schedules and time off; Introduction and continuous training; Signing Bonus; Relocation Package, if applicable. Feel free to contact and ask any questions you have!
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
We're Adecco Human Resources, throughout our specialization line in Call Center solutions, we are selecting for our prestigious client: Customer Service Representative (M/F) for the Danish/English Market. Tasks: Customer service call; Give support to the through others means of communication, namely email and chat; Respond to customer inquiries regarding service and service and product related inquiries; Inform the costumer about specific products, services, policies, and procedures No need to make any sales. Requirements: Fluent language skills in Danish- verbal, reading and writing; Advanced level of English - verbal, reading and writing; Excellent communication skills; Customer service – oriented and high focus on customer satisfaction; Strong administration and organization skills; Keen eye for detail to ensure high accuracy; Intermediate PC skills; Immediate availability. Offer: Base salary + language complement + food allowance + productivity bonus; Home Office; Availability to work through rotational schedules and time off; Introduction and continuous training; Relocation package; Signing Bonus. Feel free to contact and ask any questions you might have!
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
Hai bisogno di un ambiente motivante, di una carriera per evolvere a pieno ritmo e un po' più di sale nella tua vita? Sto parlando di Welink. ???? Se desideri… ● Essere il miglior venditore e immergerti in un ambiente internazionale con colleghi di tutto il mondo. ● Far parte del miglior team di vendita e crescere circondato dalle cracks. ● Partecipare all'enorme crescita di Welink e ricevere formazione sui migliori strumenti di mercato (Salesforce, Jira, AirCall…). ● Progredire rapidamente e godere di uno stipendio interessante. Questo è il tuo posto! ????Cos'è Welink? In poche parole, aiutiamo le piccole imprese a trovare clienti e a gestire la loro attività attraverso il nostro strumento di marketing e gestione digitale. ????La nostra ricetta segreta Welink è una startup fondata nel 2018. Esistono inoltre 16 piattaforme di networking in 4 paesi europei: Spagna, Francia, Italia e Portogallo. E sono soprattutto 80 Welker! 80 persone che lavorano insieme per dare impulso alla piccola attività imprenditoriale: avvocati, commercialisti e professionisti dell'edilizia. Colleghi con storie incredibili da raccontare, un ambiente emozionante, uffici dove si parlano 5 lingue... Welcome to Welink! ????La tua missione: Diventa ISR Italia: Inside Sales Representative Italy Le parole magiche per essere un ottimo venditore: essere socievole, saperci fare con le persone e disinvoltura al telefono. Per contribuire allo sviluppo e alla crescita di Welink, la tua missione è contattare i professionisti e convincerli a unirsi alle nostre piattaforme. ● Con l'aiuto di Salesforce CRM e del nostro team SDR, prendersi cura della ricerca di nuovi professionisti e della loro conversione. ● Gestire telefonicamente il ciclo di vendita dalla A alla Z, fino alla chiusura dell'accordo. ● E soprattutto... Supera i tuoi limiti, cresci e divertiti! ????Puoi vincere questa sfida se: ● L’ italiano è la tua lingua madre. ● Hai esperienza commerciale nel mercato italiano. ● L'inglese o qualsiasi altra lingua è un vantaggio per potersi sviluppare in un ambiente così internazionale. ● Stai cercando un ambiente dinamico e multiculturale che offra l'opportunità di progredire rapidamente all'interno di un mercato in crescita ● Sei una persona positiva, motivata, ambiziosa e tenace, con formazione commerciale e prima esperienza di vendita. ● Hai un asso nella manica: che sia la tua disinvoltura, una motivazione mai vista prima, una creatività traboccante... Gioca con noi la tua carta migliore! Se hai quello che serve, puoi goderti: ● Un lavoro motivante in cui superare ogni giorno nuove sfide ed evolversi velocemente. ● Un ruolo di primo piano nella crescita di un'azienda ambiziosa e coraggiosa. ● Una squadra cosmopolita, sempre di buon umore e pronta a fare il salto internazionale. ????Dettagli e vantaggi ● Status: Contratto a tempo indeterminato ● Località: Lisbona, Rua do Norte 115 ● Partecipazione ai nostri eventi (calcio, corsi di lingua, team building, afterwork, e-sport, ecc.) ● Formazione e apprendimento costante ● Salary: 16.8k-20k ????Le fasi del reclutamento: 1. Chiamata con le risorse umane per conoscerti meglio e spiegare la posizione. 2. Intervista con le risorse umane per valutare il tuo profilo. 3. Un colloquio con il tuo futuro manager per prendere la decisione finale. E.. Benvenuto a Welink!
Ver produto
Portugal (Todas as cidades)
Apresentação do departamento e do cargo #Departamento Procuramos um Representante de Atendimento ao Cliente (Keepbiz Customer Support Representative) para o nosso departamento de Atendimento ao Cliente que forneça conselhos, escuta e soluções para os nossos Clientes. As nossas equipas de atendimento ao Cliente são essenciais para garantir um serviço que atendas aos nossos requisitos de qualidade. As nossas equipas de atendimento ao Cliente estão divididas em seis áreas, Cloud, Web, Telecom, Keepbiz, Serviços profissionais em Cloud e Projetos transversais. Juntar-se-á a uma equipa experiente de Suporte de 1ª linha, responsável por fornecer suporte aos nossos Clientes de diferentes países. Principais Responsabilidades e Atividades do Cargo #Missões Ligado ao atendimento ao Cliente, terá os seguintes desafios: • Responder às perguntas multicanal (via telefone, email, chat) dos Clientes sobre faturação, seguimento dos pedidos, administração; • Responder a escalonamentos e informando os Clientes sobre o processo correto; • Manter os Clientes atualizados sobre a evolução de uma investigação e a sua resolução. • Fornecendo serviço de suporte pós-venda; • Participar na definição de ações de fidelidade e missões; • Compreender, integrar e desenvolver um argumento para promover a imagem da marca OVHcloud para futuros Clientes; • Criar uma imagem da OVHcloud como empresa com forte experiência e excelente suporte ao Cliente. • Esta posição pode exigir turnos de fim de semana e/ ou noite • Turnos rotativos uma opção híbrida estará disponível Na OVHcloud, incentivamos a ousadia e a iniciativa. Para além destas missões, esperamos, portante, que seja pró-ativos e participe na melhoria continua da sua missão. #Perfile • O português e inglês fluente são essenciais. Um terceiro idioma (francês, espanhol, italiano ou alemão) é obrigatório. • Ótimas capacidades de comunicação; • Capacidade de gerir prioridades; • Forte foco no atendimento ao Cliente; • Com ótimo sentido de ajuda, quer ter um impacto positivos nos seus contatos internos e/ou externos. • Está aberto ao mundo e trabalhar num contexto internacional é importante para si.
Ver produto
Porto-Porto (Porto)
Na Green Light, lideramos uma revolução nos negócios - com mais de meio milhão de consumidores finais e a crescer de dia para dia – estamos a desenvolver um novo sector com um rápido crescimento por todo o mundo. Com a necessidade de mudança que actualmente se faz sentir no mundo empresarial, estamos a ajudar empresas de várias dimensões a adaptarem-se ao crescimento global e a uma maior mobilidade e flexibilidade do trabalho – em suma, fazemos os negócios acontecer. O objectivo é representar clientes em eventos e promoções, organizando toda a logística relacionada com o evento/promoção, de forma a prestar ao cliente um serviço 5 estrelas. Perfil: - Autonomia e responsabilidade - Capacidade de Organização - Boa Apresentação - Confiante e seguro Funções: - Promoções e venda em ambiente de shopping, eventos, cinemas, e centros comerciais; Oferecemos: Valor base mais comissões; horários flexiveis; Formação;
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
O objetivo principal é dar a todos os profissionais do mundo a vantagem que necessitam para se destacarem. Melhoramos a referenciação dos profissionais para que consigam aumentar a sua carteira de clientes. A nossa sales tech permite que milhares de profissionais otimizem a visibilidade online da sua marca/empresa. A Welink oferece uma visibilidade única e disponibiliza contactos/pedidos qualificados para cada empresa. A Welink é uma empresa tecnológica francesa que fornece soluções únicas às PME's para impulsionar os seus negócios através de uma gestão eficaz de leads e marketing digital. Desde 2018, a Welink criou múltiplas plataformas de matchmaking especializadas em vários sectores empresariais. Inicialmente implementada em França, a nossa sales tech já está presente em 8 países e oferece soluções para conectar cada profissional especializado com o seu potencial cliente. https://www.we-link.com/ PORTUGAL https://www.welinkaccountants.pt/ https://www.welinkbuilders.pt/ https://www.welinklegal.pt/ https://www.welinkagencies.pt/ Como parte do crescimento e desenvolvimento das nossas atividades comerciais, será responsável por contactar profissionais (cold calling), a fim de os convencer a juntarem-se às nossas plataformas. Através do CRM Salesforce e apoiado por uma equipa de especialistas em prospeção de mercado, o seu objetivo será criar novas parcerias. Objetivo principal: convencer os seus potenciais clientes/parceiros de que temos a solução ideal para os seus problemas diários. Top 4 das suas principais missões: 1. Gerir o processo de venda ao telefone até que o contrato seja fechado 2. Pré-qualificar e abordar os potenciais clientes ao telefone 3. Atualizar e desenvolver a nossa base de dados de clientes 4. Estudar o mercado para detectar novos potenciais targets Estamos à procura de um candidato com formação comercial e com experiência anterior em vendas. - Que se sinta confortável com cold calling e outbounds - Motivado, autónomo e persistente - Com ambição para evoluir em termos de vencimento e de cargo a curto prazo - Pretenda trabalhar num ambiente multicultural - Língua: nativo em português Como já deve ter compreendido, não estamos à procura de pessoas apenas à procura de um "trabalho". O que nos interessa é o desempenho e a ambição. Queremos perceber o que muito poucas empresas têm a coragem de fazer, queremos criar excelência e ter impacto. Localização: Lisboa, Campo de Ourique Vencimento: 15000€ (ano) + Comissões - Subs. Alimentação Estamos cientes de que este trabalho não é para todos. Mas se isto fizer sentido para si, então vamos gostar muito de trabalhar consigo! Tipo de oferta: Full-time, Efetivo/CLT Salário: 15.000,00€ por ano Considerações sobre a COVID-19: Máscara obrigatória
Ver produto
Espanha (Porto)
Location: Europe (DE, UK, SP, PT), Allocation: Full/Part Time Min. Experience: 2 years Uniksystem is expanding the Java Center of Excellence (CoE) to support international growth and the Unik Low-code BPM platform v6.1 “Trinity", our key software product. We’re looking for a new sales team member to address the EMEA region. The Mission Conquer new customers and reach the Sales Quota (Quarterly); Develop and execute a lead generation strategy from discovery call to decision, within EMEA market aligned with our growth targets; Daily interaction with key stakeholders, decision-makers, and influencers. The Role You will be responsible for sales funnel optimization leading major accounts from hunting to closing, being obsessed with quarterly results. Also, will drive conversion of an inbound and outbound sales pipeline, with a focus on Financial Services and Insurance. Our Sales Representatives are ambitious and business-oriented professionals, obsessed with +10x growth. About Joyn Group: We are part of JOYN, an international Group of IT companies with over 20 years of experience, delivering software products and projects in more than 14 countries. Joyn Group delivers software products like the Employee Portal or eKYC, powered by the Unik Low-Code BPM Platform and NearShore IT Consulting services. We have offices in Munich, London, Lisbon, Porto, Madrid, and Boston. Profile Requirements: 2+ years of experience in enterprise sales, preferably in B2B; Experience with cold calling, prospecting, and organized follow-up processes; Experience managing a full pipeline in CRM; Excellent database and professional network; University graduation (preferably in engineering or management); Tech-savvy, with a real passion for Technology; Fluent in English Language (B2+); Energetic, upbeat, tenacious team player; Fearless attitude – willing to take intelligent risks; Excellent communication and empathy skills; Excellent presentation, with ambition and professional pride. Perks: Integration in our young, dynamic and experienced team, with whom you can learn a lot, in an excellent environment and with excellent working conditions; Get involved in a fast-growing project where you will be working side by side with decision-makers; Flexible working hours; Work from home policy (Hybrid); Training conventions with the team; Training and Certification Plan; Strong, results-oriented culture;. Competitive Remuneration and Sharing in the Results of the Business Unit; Opportunity to grow with the company; Free access to the headquarters building facilities (leisure area, gym, rest area, pantry, parking); Negotiated discounts with partners in the area of fitness, health, beauty, others; As a Candidate, you've decided to provide us with your personal data. Uniksystem will process it as well as the attached documents within the scope of this and future recruitment and selection processes. The response to this candidature legitimizes this treatment, being considered as authorization and express consent. We will contact you only if your profile is selected for the next recruitment stage. Please apply by email to: sales.emea@joyn-group.com
Ver produto
Porto Novo-Lisboa (Lisboa)
Buwelo Europe is hiring!! Work from home in Portugal! Amazing opportunity for a project with huge potential! Be part of an amazing multinational company with offices in Europe, Asia, Africa, Latam. We really care about you, and we mean it!! Just look at our scores on the Internet and feedback from our employees and you will see what we mean! Or ask our employees, our Employee Net Promoter Score is 97% in Europe. We are looking for talented individuals who speak the following languages: German Be part of this project while working from home in Portugal. This is an amazing opportunity to help us build this market that will definitely grow and for future career opportunities for you. You will be representing one of our clients by answering email inquiries, and potentially, phones in the future. Our client is a top market company and a real pleasure to work with. The mission of the CSR is to take ownership of the interaction and follow the right processes, in order to help customers by resolving their questions and complaints by email with the highest level of satisfaction (CSAT). What are we looking for: -Native or C1 minimum level of any above European language -You need a minimum level of B2 #English as a second language -Experience in the #BPO industry is a plus -Experience in the #CustomerService Industry -Great communication skills, commitment, and energy -Passionate and hardworking I-Looking for a long term career -Currently leaving in #Portugal or arriving in Portugal in the next month What we offer: - Competitive salary and stability - International career in a multicultural environment - Meal allowance - Performance bonus - Work contract for an indefinite period - Holiday and Christmas bonuses - Free Portuguese language courses - Work accident insurance - Continuous learning/development courses - Monday to Friday shift - Work From Home -- equipment provided - Teamwork activities and much more!!! We are really looking forward to hearing from you! Regards The recruiting team!
Ver produto
Portugal (Todas as cidades)
Com a necessidade de mudança que atualmente se faz sentir no mundo empresarial, estamos a ajudar empresas de várias dimensões a adaptarem-se ao crescimento global e a uma maior mobilidade e flexibilidade do trabalho, em suma, fazemos os negócios acontecer. O objetivo é representar clientes em eventos e promoções, organizando toda a logística relacionada com o evento/promoção, de forma a prestar ao cliente um serviço 5 estrelas. Perfil: - Autonomia e responsabilidade - Capacidade de Organização - Boa Apresentação - Confiante e seguro - Gosto por influenciar comercialmente Oferta: Junte-se a nós e dar-lhe-emos toda a formação e desenvolvimento necessários para construir uma carreira recompensadora e de sucesso com uma empresa a desenvolver-se globalmente. Estamos sempre à procura do melhor talento – quer seja de representantes de clientes ou na linha da frente do atendimento, ou mesmo um recém-formado – contacta-nos, queremos falar contigo!
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
Join us and you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects with some of the best B2C and B2B brands worldwide. We are looking for: Native or Proficient German (C2) Fluency in English (B2) Excellent communication skills coupled with empathy and team spirit Previous experience with GDS tools like Amadeus, Galileo, or Sabre is preferential Previous experience in Customer Service or as a tourism/travel representative is a plus For non-EU residents, it is mandatory to have a valid work permit. We offer you: Competitive wages Performance bonus Health insurance with a dental plan (after 6 months contract) Possibility to do Work from Home* Please send an email for details
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
About the job role: As a Social Media Engager, you will interact in a friendly, authentic, and personalized way, listening to our client’s customers' unique situations and acknowledging their needs. You will be the main brand ambassador of our airline company client, crucially contributing to the improvement of our airline’s customer experience. Requirements We are looking for: Native or Proficient German (C2) Fluency in English (B2) Excellent communication skills coupled with empathy and team spirit Previous experience with GDS tools like Amadeus, Galileo, or Sabre is preferential Previous experience in Customer Service or as a tourism/travel representative is a plus For non-EU residents, it is mandatory to have a valid work permit. Responsibilities As a Social Media Engager, you will: Booking management (altering, canceling, or creating new reservations) Assist clients via chat or social media in the after-sales process by answering inquiries regarding the reservations and attending to potential requests. Managing the reservations back-office (ticket issuing, modification, and cancellation of reservations). Give real-time, accurate information that empowers the customer to make decisions. Go beyond the customer's service expectations so they will remember and share their great experience. Listen to the customer's unique situation and acknowledge their needs. What We Offer We offer you: Competitive wages (14 monthly payments per year) Performance bonus Transportation allowance Health insurance with a dental plan (after 6 months contract) Relocation package: shared accommodation and flight reimbursement Possibility to do Work from Home* Life at our company: Work with a diverse environment with people from over 15 nationalities Benefit from our modern amenities, many discounts in local businesses, company parties and events and much more! We promote inter-company mobility to work at any of our sites around the world. New and modern offices located in Lisbon (Parque das Nações, Oriente).
Ver produto
Aveiro-Aveiro (Aveiro)
We, Qiba Connect, are active in the payment, identification, age validation and blockchain field. One of our new projects moved to a successful proof-of-concept stage and starts to get adopted in the market. YOU, a generalist, energetic, driving, dynamic, will accept the challenge to make the project a wild success ! You do not have to be a rocket scientist. You do not need to have a doctorates degree in a speciality. You need to be passionate, good in marketing, present well, and be ready to command the rocket to the sky with a team of seasoned investors and business owners. We will start the rocket launch out of our base, Qiba Connect, located in PCI, the science center of the university of Aveiro in Ilhavo, and as soon as the launch is successful we will probably home the project in its own company where you will play a significant role. You will need to write marketing documentation, papers, work with engineers on details of the product, and be the 'representative' to customers. You must be skilled in english and should speak spanish (more languages are not a problem:). We will accept applicants with ANY background. Ideally you are an allrounder who understands both what customers need as well as what technology can provide. Ready ? Send your application NOW so we can go 3,2,1,LAUNCH
Ver produto
Portugal (Todas as cidades)
SEB Group’s mission is to make consumers’ everyday life easier and more enjoyable and contribute to better living all around the world. Going beyond the excellence of its machines, SEB Group offers dedicated after-sales service, ready to act within the shortest possible time frames. As Customer Advisor, you will: Engage with customers via email or telephone to provide product information as part of the post-sales proce We are looking for: Proficient Flemish (C1/C2) Fluency in English (B2) Previous experience in Customer Service or as a Sales Representative is preferred Sales skills are valued Excellent verbal and writing skills coupled with empathy and team spirit Proficiency in IT skills: understanding of Microsoft Office, email, and chat technologies Good logical thinking For non-EU residents, it is mandatory to have a valid work permit. We offer you: Competitive wages (14 monthly payments per year) Meal allowance paid in voucher card (net) Health insurance with a dental plan (after 6 months of the contract) Relocation package: shared accommodation (for 12 months) and flight reimbursement (after 6 months) Opportunities for career progression (95% of our promotions are internal) and possibilities for an international career through the Webhelp International Mobility Program Possibility to do Work from Home* Life at our company: We are certified Great Place to Work for 4 years in a row (2019,2020,2021,2022) Work in a diverse environment with people from over 58 nationalities Benefit from our modern amenities, many discounts in local businesses, company parties and events, and much more! All submissions will be treated confidentially under the General Data Protection Regulation. Webhelp Portugal is an equal opportunity employer. Send your CV to [email protected]
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
As a Travel advisor representative you will be keeping in contact with clients by receiving incoming calls and emails, managing claims and requests promoting and marketing the business, assist customers and hotel partners via phone regarding customer bookings... Profile: • Fluency in German (C1/C2) • Intermediate to fluent level of English • Good computer skills • Excellent communication skills • Team spirit and flexibility On offer: 3000€ signing bonus. Competitive wages (14 monthly payments per year). Bonus performance. On going training Health insurance with a dental plan (after 6 months contract). Relocation package - shared accommodation and flight reimbursement if needed. Opportunities for career progression and possibilities for an international career through the International.
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
Position: We are currently seeking a highly motivated and skilled individual to join our team as a Work-from-Home Multilingual Customer Support Representative. This is an exciting remote opportunity to work in a fast-paced and dynamic environment, assisting our diverse customer base with their inquiries and providing exceptional support in English, Spanish, and Portuguese. Responsibilities: -Respond to customer inquiries via various remote channels, including phone, email, and live chat. -Provide prompt and accurate solutions to customer issues and concerns. -Assist customers with product information, order placement, and technical troubleshooting. -Manage customer accounts, update relevant information, and process service requests. -Collaborate with internal teams to resolve complex customer problems and escalate issues when necessary. -Ensure customer satisfaction by delivering exceptional service and exceeding expectations. -Maintain a thorough knowledge of company products, policies, and procedures. Requirements: -Fluency in English, Spanish, and Portuguese (written and spoken) is essential. -Previous experience in a customer support or similar remote role is preferred. -Strong communication skills with the ability to explain technical concepts to non-technical customers. -Excellent problem-solving and analytical abilities. -Detail-oriented with the ability to multitask and prioritize tasks effectively. Access to a stable internet connection and a quiet workspace at home. Flexibility to work in shifts, including weekends and holidays, if required. A positive and customer-focused attitude. How to Apply: -Send an email to andre@kulturetalent.com and I will contact you for all the details!
Ver produto